среда, 9 января 2019 г.

Модуль 1,2,3

Мої цілі на сьогоднішній день:
- Я хочу ознайомитися з методом навчальних проектів.
- Я хочу сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.
- Я хочу створити мережевий опитувальник для спілкування з учнями в Інтернеті.
- Я хочу обговорити питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання.
Мені сьогодні на тренінгу дуже сподобалося. Для себе особисто я взяла багато ідей. 

2 комментария:

  1. Марино. Ви дуже вдало описали свої навчальні цілі на цей тренінг. Молодець!
    А от ділитися щиро своїми сумнівами, проблемами і здобутками, ще треба повчитися, правда ж? Ви , на жаль дуже мало написали про себе, своє навчання в цей день. Що саме Вам сподобалося?? Які саме ідеї? Мні дуже це цікаво.
    Фіксуйте все в блозі, будь ласка, а то пройде тиждень - і все забудеться. ДОмовилися? У ВАс точно обов"язково все вийде. Треба в цьому вправлятися, хоч з першого разу це здається трохи дивною діяльністю, яка не відноситься до навчання.

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую. Завтра обов'язково виправлюсь.

    ОтветитьУдалить