суббота, 12 января 2019 г.

9-10-11

Напревеликий жаль тренінг закінчився. Особисто для себе я отримала велику кількість позитиву, нові знання, навички. Ранкова фізкультхвилинка покращила настрій і допомогла остаточно прокинутись. Впродовж дня я виконала дуже багато завдань, отримала поради як обєднати  дітей у групи, дізналася хто такий вчитель фасилітатор і багато іншого. Дякую пані Ніні і пані Ганні за такий чудовий тренінг.

1 комментарий:

  1. Коментар до проекту Омелянчук М.П.
    1. План вивчення теми.
    1.1. Вдалі моменти – нестандартно сформульована тема, наявність внутрішньо-предметних та між предметних зв’язків. Хронологізація етапів проекту із чіткими завданнями для виконання учнями.
    1.2. Ідеї для покращення – додати більш детальну роботу із презентації результатів проекту, наприклад у вигляді конференції із захисту результатів проекту.
    2. Приклад учнівської роботи.
    2.1. Вдалі моменти – представлені приклади учнівських буклетів за результатами роботи над проектом. Цікаве оформлення, використання офісної програми Microsoft Publisher.
    2.2. Ідеї для покращення – в буклеті більш чітко представити саме результати учнівських досліджень з теми проекту.
    3. Форми оцінювання учнівських робіт.
    3.1. Вдалі моменти – представлено кілька різноманітних форм для оцінювання учнівської діяльності під час роботи над проектом.
    3.2. Ідеї для покращення – прив’язати форми оцінювання до конкретних етапів реалізації проекту, про що написати в плані вивчення теми.
    4. Інші складові портфоліо (Навчальні матеріали).
    4.1. Вдалі моменти – представлені різноманітні матеріали для відстеження прогресу учнів та зразок вчительської презентації з теми проекту.
    4.2. Ідеї для покращення – в плані вивчення теми відобразити місця, де конкретно використовуються ці матеріали під час реалізації проекту.
    5. Портфоліо в цілому.
    5.1. Вдалі моменти – Портфоліо має цікаву нестандартно сформульовану тему та різноманітні форми роботи учнів з метою досягнення мети проекту. Має чітко вибудовану схему дій учнів та вчителя. Викликає інтерес для реалізації з іншими учнями.
    5.2. Ідеї для покращення – конкретизація етапу презентації результатів проекту, виділяючи його практичну спрямованість.
    5.3. Закони з авторського права були дотримані.

    Опонент Костянтин Овчінніков

    ОтветитьУдалить